maandag 29 november 2010

Toepassen van blog's...

Na het lezen van het artikel Poortman en Sloep wil ik toch meer weten over het toepassen van Blogs in het onderwijs. Het blijft m.i. in het artikel allemaal erg theoretisch en hoewel er een goede aanzet is gegeven tot het op een rijtje zetten van een aantal toepassingsvoorbeelden, mis ik toch net de voorbeelden waar ik naar op zoek ben.
Misschien zijn er wel goede resultaten om een blog te gebruiken als procesverslag bij projectonderwijs. Maar wat is hiervan de meerwaarde?

Tijdens een snelle scan al een voorbeeldje tegengekomen...

E-velien

1 opmerking:

  1. Ik probeer nu een soort peiling te houden onder studenten via mijn blog. Ik heb ze via twitter geprobeerd te pushen om te lezen en te reageren, kijken of het werkt.
    Dit zou dan ook een mooi voorbeeld zijn voor de inzet van bloggen

    BeantwoordenVerwijderen